välbehövligt

Imorse när jag vaknade kliade de i hela kroppen. Kände bara att jag måste komma hemifrån och de är nu

Sagt och gjort. Senare under dagen mötte jag upp Emma på tåget och vidare mot Södertälje. Där tog vi en lunch på Nancys, jag måste säga att jag saknar de stället ibland. Alltid lika gott! 
Där efter så kollade vi runt en sväng på stan. Selma var inte allt för nöjd i vagnen men desto nöjare att få gå omkring själv i butikerna. Där av hann man kanske inte kolla på allt man ville, trotts de så är jag mer än nöjd då jag lyckades fynda en jacka (till mig) för 150kr när ordinarepris var 599kr. Hade även ett par kronor kvar på ett presentkort så hela 128kr betalade jag för den. Tjejen i kassan nästan skrattade, kap! 
Jag hade nämt ett par dagar tidigare att jag var i behov av en ny jacka, därför blev jag extra glad. 
Vi mötte sen upp Malin, matade ankorna vid Maren och åkte sen hem. 

Imorogn så ska jag och Selma hem till mamma. Som jag längtar. Nu var de alldeles för länge sen vi sågs, då de varit utomlands osv.

Men nu är de dags att sova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback