bilder

Kan ni tänka er att jag har tillsatt lite färg mitt hem? Okej lite färg finns kanske någon annanstans som på en bricka i köket men de är inte mycket mer än så. Men jag måste säga att jag trivs bra med den här blå färgen som numera finns på kuddar och ljus i vardagsrummet. Den går bra ihop med de grå tycker jag. 

Så, såhär blev de. 

De bästa blev ändå gardinerna. Egentligen är de samma gariner fast vi då flyttat upp stången samt lagt till en till längd och tagit bort den vita hissgardinen i lilla fönstret. Mycket mysigare nu med en helhet. 


Och så nya lampan är på plats. Den lyser jätte mysigt, bara som ett brinnande ljus, om man inte dimmrar upp den såklart. Nä, jag är nöjd! 


Och så avslutningsvis en bild på markisen, svårt att fota dock men där ute har vi hängt mestadels av dagen. Lyckan också som uppstår när de inte legat på gassande sol i vardagsrummet hela dagen, ett av våra bättre köp helt enkelt. 


Nu ska jag frächa till mig lite, passade på att blogga medan håret får självtorka. Ikväll väntas tjejmiddag hos Ida, ska bli super mysigt. Så de ser jag fram emot! 


Kommentarer
Postat av: I

Såååååå FINT hela ert hem 🙏🏻

Svar: 😘😘😘
Linn

2017-07-16 @ 14:26:42
Postat av: Mikaela

Vi har också blåa detaljer här hemma 👌

Svar: 👌🏻🙌🏻 de är verkligen så fint :)
Linn

2017-07-16 @ 20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback