de där med namn

Tänk att nästa månad får vi träffa lillasyster. 

Då jag är beräknad den 15/8 så får vi sen vänta och se om hon kommer i början av augusti, i slutet eller på sin beräknade dag som Selma. 

De "heta ämnet" här hemma just nu är vad hon ska heta. Just nu har jag helt tappat namnet Singe, som jag förut nästan hade bestämt mig för. Nu vill jag inget annat än att hon ska heta Vilma. Selma och Vilma, hur fint är inte det? 
Dock är vi inte överens här hemma. Chrille gillar namnet och tycker de är fint, men inte lika fint som Ines. Så nu får vi se vem av oss som "vinner" denna namnkamp eller om vi helt enkelt tar ett helt annat namn. Men jag kan ju inte släppa tanken om Vilma nu. Det gör ju inte saken bättre att 95% av alla våra vänner och familj tycker som mig, haha. 


Kommentarer
Postat av: Idis

Kvinnorna vinner alltid ! Du kan säga Vilma 😀 Otroligt fina bilder Btw! Vi alla längtar!

Svar: Haha vi kör över dom 😎👊🏻
❤️❤️❤️
Linn

2017-07-07 @ 00:04:39
Postat av: Mikaela

Jag röstar på Astrid 😊 (Tänker på författarna Selma Lagerlöf och Astrid Lindgren) Men alla era förslag är så fina!

Svar: De var ett namn som var på tapeten👌🏻 Gillar de men inte som Vilma, så hoppas jag vinner namnkampen 😁😊😍🙌🏻
Linn

2017-07-07 @ 06:41:49
Postat av: Li

Vad lustigt. Min sambo kom också med förslaget Wilma... Waldemar och Wilma skulle det bli för oss då. Men vi har haft en hund som hette Wilma så det gick bort. Här är namnet Edith på tapeten. Får se vad det blir. Spännande att se vem som kommer först, er dotter eller vår. Ska ni föda på Södertälje eller Nyköping denna gång?

Svar: Oxå ett fint namn👆🏻👌🏻
Precis, man vill inte kunna relatera till någon som stått/ står nära. Varken människor eller djur!
Nu blir de Nyköping för oss den här gången 🙋🏼👊🏻
Linn

2017-07-07 @ 07:04:23
Postat av: Marre

Vilma ❤️❤️❤️❤️

Svar: 🙋🏼❤️
Linn

2017-07-07 @ 10:34:29
Postat av: Jessica

Vilma🙌❤️

Svar: 😎👊🏻❤️🙋🏼
Linn

2017-07-07 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback