de sista

Ännu ett kvälls inlägg, de är verkligen då jag bloggar just nu. Men hellre de än inget alls. 

Idag var min lillebror och hans tjej över på fika. Senare kom Malin och vi satte på en film efter jag lagt Selma. Då åkte även chips, dipp och godiset fram. 
Även tre maskiner tvätt med lillasysters saker har jag hängt idag. Trodde jag var klar på den fronten men de fanns visst lite kvar. Så som babynest, filtar och något enstaka plagg. 
Fick förut ett påslakanset av mamma att ha i vaggan. Inget jag hade till Selma, hon hade bara filt så ett täcke och kudde i minsta storlek är nu beställt samt en "mina första år" bok. Viktigt att fylla i från start, så även hon får en välfylld bok. Har hört att man lätt missar de med barn nummer två.
Nu återstår bara ett besök på Apoteket för att bunkra upp med lite saker, främst till mig själv efter förlossningen. Samt ersättning, tyckte de var skönt att ha hemma sist och den kom till användning så tänker absolut ha de hemma igen.  
Sen är vi nog så redo man kan bli! 
Ja, de var lite om vår lördag som förövrigt bara spenderats inomhus. De har regnat näsan hela dagen så vi kom aldrig utanför dörren, skönt dagar som dessa dock. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback