lekpappa

Har säkert skrivit de förut, men då gör jag de isf igen. Är så glad att Chrille har sånt barnasinne kvar, sån energi och är verkligen en riktig lekpappa. Han är såklart mycket mer än så, men de värmer så i hjärtat att se. Främst i dessa tider då jag känner mig som värdens tråkigaste mamma många gånger. Men de går ingen nöd på Selma när Chrille bokstavligen går loss, hela tiden, varje dag. 


Ikväll tog vi oss en promenad till lekparken, Selma började med att åka på sin bil sen blev de ombytta roller. 

Jag sa även till honom att de är okej att sitta och titta när barnet leker i sandlådan och leka själv. Men många gånger tror jag att han har de minst lika kul, även han måste göra sig av med lite energi tror jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback