välbehövligt

Hur gott var inte de där efter helgens middagar som gått. Dvs varma koppen, gorbys och smoothies till lunch. Nu är Chrille hemma igen, då blir de riktig mat haha. 


Han var hemma tidigt imorse efter jobbnatten, då kastade jag in handduken och la mig i ett bad tillsammans med en chokladkaka och en burk pepsi Max. Där låg jag en timma och sen sov vi alla middag. Så välbehövligt! Selma höll mig vaken inatt med sin hosta och feber. Varm som en kamin var hon och sov oroligt så de kändes bara som jag blundade inann hon vaknade och gjorde tidig morgon. 
På eftermiddagen gick de på promenad för att leka i lekparken och mata ankorna, då hon är betydligt piggare. Jag stannade hemma och spenderade en timma med mamma i telefon. Så de har verkligen varit en skön, slapp söndag för min del. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback