vår dag

Idag blev de en heldag på stranden. Vilket jag redan hade bestämt mig för sen vi började stöka och förbereda inför dagen imorse efter frukost. 

Chrille åkte och handlade, de gjordes ordning sallad, packades ner fika och annat att äta och dricka i kylväskan. De packades kläder, handdukar och allt som hör till när man har barn. Badleksaker, strandstolar och mycket mer. Vilken planering de är att faktiskt bara åka till stranden, främst när man har barn då. 
Hur som, de blev en super skön sommardag på Trosa havsbad. Selma sov första timman, sen väckte Chrille henne då han blev rastlös och de var dags att börja göra sandslott. 
Jag satt bra i min stol och rörde mig nästan inte ur fläcken, haha. 

När vi kom hem så började Chrille direkt med middagen. Vi åt en gazpacho soppa med vitlöksbröd till. Tanken var att vi skulle äta en enklare middag så vi ska orka kvällens tapas, ute på balkongen och mysa när vi lagt Selma. Men jag är proppmätt och trött i vanlig ordning. Men hoppas man får lite energi snart (tråkigaste flickvännen i stan). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback