bra dag

Kolla in dom här sötnosarna som lekte i lekparken idag. Hela ligan samlad. 

Innan vi gick till lekparken så tog jag, Ida och Maria en lunch på cafet i vårt lilla centrum. Tre av fyra barn sov gott i vagnen utanför så vi fick äta, bättre än att alla fyra barn skulle sitta med runt bordet ;-)
Idag har de dessutom varit en bra dag, jag har haft mycket energi, inte haft ont, om man jämför mot andra dagar. Har varit ute hela dagen och när vi väl kom hem var de dags för middag, kollat Pippi och jag har städat. Nu sover barnet sen en stund tillbaka och jag njuter av ett städat hem och Chrille kommer strax hem från jobbet som jobbar kväll idag. 
Hoppas ni också haft en bra tisdag! 


Kommentarer
Postat av: Maja och Lucas

Gnesta ligan 🙌🏻👆🏻❤️

Svar: Yolo 😎👌🏻
Linn

2017-06-13 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback