när mobilen inte är i fokus

Kan ju börja med att säga att idag har mobilen inte varit i fokus. Vilket den aldrig bör vara men med handen på hjärtat så vet jag att den många gånger är de. En hel del bilder blir de annars dagligen från min del, en och annan snap och visst tittar jag igenom insta ett par gånger. Men nu är klockan mitt i natten och jag kollade första gången för idag, mycket att gå igenom, haha. 


Dagens enda bild togs till tjejerna i gruppen. Ett av mina hundra pauser på Ikea. 


Idag åkte jag upp till kungens kurva med Ida. Bara vi två, utan barn. Helt fantastiskt om ni frågar mig. Barn är underbara men visst är de skönt att gå i butiker utan dom och slippa fälla upp och ner med vagnar och in och ut ur bilbarnstolar. 

De blev iaf ett besök på Ikea och sen i de övriga butikerna runt om och en lunch på donken. Jag hittade äntligen ett par gravid tights och lite annat smått och gott. 
När jag var hemma var de bara att svira om och styra tillbaka bilen mot Södertälje. Hemkomna för en stund sen då vi varit iväg och firat Carla som fyllde 30 år igår. 
Nu var de bra skönt att få lägga sig i sängen. Haft ont i benen idag, där av mina sitt pauser på Ikea. De har lixom strålat bak i benen, en känsla jag inte känt förut. Beror säkert på övervikten ;-) 


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan berätta en sak darling. Du är gravid. Höggravid 🙌🏻 Tack för idag

Svar: Du ska ha tack 😘😘
Linn

2017-06-10 @ 00:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback