öppen famn & vaccin

Idag mötte jag och Selma upp Maria och Molly på öppna förskolan redan vid nio tiden imorse. De hör ju lixom inte till vanligheterna att vara ute så tidigt. Men eftersom barnet vaknade strax efter åtta så tänkte jag att de var lika bra att bryta trenden och kicka igång dagen. Chrille som annars alltid är ledig fredagar jobbar natt så vi fick "roa oss själva". 


Efter sångstund, lek och fika på macka och te så mötte vi sen upp Ida. De blev en kort promenad och ett besök på BVC. Selma tog Tbe vaccin, kändes bra att ge de och ska ta spruta nummer två snart igen. Här om dagen plockades de fästingar på löpande band på Torsten, vi är ute en del, har tomt osv så nu är den äntligen tagen. 

Just nu sitter jag i soffan och slö tittar på american pie som går på tv, dricker mjölk mot halsbrännan och funderar på att gå och sova. Fast de har jag gjort ett tag, men fastade med mamma i telefon i över en timma sen vill man ju inte gå miste om den där egetiden på kvällen. Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback