på eller av

Dagens höjdpunkt var helt klart att springa och hoppa i alla vattenpölar. Hon hade vatten ända upp till blöjan tillslut. Även rutschkanan var kul, idag åkte hon själv för första gången. Utan att ramla baklänges lixom. 

För min del var dagens höjdpunkt när Chrille kom hem med en påse lösviktsgodis, hehe. Och när jag sov middag med Selma mitt på dagen. Ja, ni hör ju själva vilken latmask till mamma man är, just nu är jag så trött vissa dagar att jag vill gå i ide. Vakna när bebisen är ute. Därför prioriterar jag just nu (dessa trötta dagar) att gå ut med Selma eller leka med henne och så får Chrille städa upp allt hon röjt när han kommer hem. Men i morgon  kan jag lika gärna röja på vinden i flera timmar eller få för mig att vika om alla barnkläder. Ja, så funkar jag just nu. Verkligen allt eller inget, på eller av. Gillar helt klart den aktiva- jag mer än hon som bara orkar göra, ingenting. Men man får ta dagarna som de kommer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback