på rullning

Nu sitter vi på tåget på väg på festligheter igen. Chrille hämtar oss efter jobbet! 


Selma har sovit bort hela dagen, sliten efter gårdagens 30 års fest helt enkelt. Tog sovmorgon till 9.15 och sov sen ytterligare två timmar efter frukost. Då hade jag god tid på mig att göra mig ordning. 

Blev en lunch i form av korv med bröd nu på tåget. Iprincip de enda ungen äter. Kommer snart se ut som en korv, men vad gör man inte? 

Jag vill inte påstå att håret har växt sen hon hade toffs sist och de var på påsk. Kom igen nu håret, väx! Den här mamman älskar att göra flätor och frisyrer. Kanske kommer lillasyster ut med en redig kalufs? Tveksamt. Jag såg ut som Selma i huvudet fram tills jag var tre ungefär :-) 


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Finaste semlan! ❤️ Korv är gott! 👍🏼☺️

Svar: ❤️😘❤️😘
Linn

2017-06-10 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback