ett blandat inlägg

Godmorgon. 


Igår hade vi Jessica och barnen över på fika, jag vägrade gå ut i snö ovädret så bakade på de jag hade hemma. Till och med Selma fick smaka lite. Svårt de där med sötsaker. Vi har varit stenhårda med att inte ge henne sötsaker när hon ändå är så liten och inte förstår/ ber om de. Frukt och russin är ju minst lika gott om inte godare men visst har nån ostbåge, sked med glass och bullbit fått åka ner i hennes mage. Men de är så lite så de är nästan onödigt att nämna. 

Igår så kom Chrille hem tidigt från jobbet. Han skulle jobbat natten men valde att komma hem istället pga. diverse orsaker. 

Han kunde då sätta fart i klädkammaren igen och nu är första lagret med färg på plats. Idag ska andra lagret upp, sen kan vi snart börja packa in allt igen. Känns så skönt. 

Såhär såg de ut igår. Före & efterbilder kommer vid veckans slut! 


Jusde, på tal om veckas slut så ska jag jobba igen på lördag. Såg igår att jag fått ett pass igen. Nu kör vi ända tills de inte går mer. Typ så känns de nu. Så taggad på att tjäna lite pengar. Lika bra att köra medan den känslan kvarstår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback