fler bilder

Här kommer lite mer bilder på klädkammaren. Den största skillnaden är inte att den gula plastmattan byttes ut som vitt golv eller att väggarna fick ny färg. Den största skillnaden är ordningen. Synd jag inte fotade inann. Då var de inte sådär tomma ytor på trådbackarna utan på dom hade jag staplat saker ända upp till taket. Så de är en lättnad för mig att gå in där nu, haha. 

Igårkväll kom även hyllan på väggen upp, med korgar där jag lagt massa skor och små party väskor i, även en del träningskläder. Japp, de var verkligen ganska passande att lägga de sakerna på hyllan, då de inte används sådär jätte flitigt i mitt liv just nu. Hehe. 


Nu återstår som sagt bara vita lister och sen ska taklampan bytas ut mot stjärnan som ligger längst bort och väntar. Och kanske en ny spegel men de är inget måste. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback