härliga vårsol

Ännu en härlig vårdag har passerat. Jag och Selma har varit ute hela dagen tillsammans med Ida, Maria, Jessica och alla barnen. Vi tog en lång promenad på över 1,5 timma. Sen satte vi oss i lekparken med lite picknick. Njuter verkligen av såna här dagar. 


Chrille kikade förbi en stund efter jobbet sen åkte han hemåt och tände på grillen och förberedde maten medan jag och Ida gick förbi Ica och barnaffären. 

De inhandlades kött till dagens middag, då jag fick för mig att vi måste grilla. Gäller att passa på, snart är snön tillbaka.

Bytte även kläderna mamma köpte till lillasyster här om dagen. Jätte söta kläder men de fick bli i storlek större. Av erfarenhet vet jag hur fort de går i de allra minsta sorlekarna så detta var för fint för att växa ut på en kvart. 

Hittade även en tröja och byxa till Selma, de var ju inte meningen men de var så fint och hon behöver fylla på garderoben i stl 86. Sa till Chrille när jag kom hem "råkade shoppa till Selma också" fick till svar "hur kan man råka shoppa något?" De är inte alla som kan ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback