lite allt möjligt

Barnet sover sen drygt en timma tillbaka och jag och Chrille sitter uppe och kollar tv. Känner mig lite piggare på kvällarna sen bara nån dag tillbaka. Håller tummarna på att de vänder nu en stund, hopplöst att somna innan 21 varje kväll. 


Idag gick Chrille på semester, eller nu är han ledig fre-sön så semestern börjar egentligen inte förns på måndag men ändå. Nu är vi laddade för en vecka i fjällen. Imorgon ska de packas, men först tvättas. Testade nya tvättmaskinen ikväll för första gången, har varit sånt kaos på nedervåningen innan så har inte ens orkat tvätta. Hur som, så var de skönt med en maskin som räknar ut och räknar ner tvätt tiden. De gjorde inte den förra så jag visste aldrig när den skulle vara klar. 

I övrigt så kan jag konstatera att vi gick in i vecka 18 igår och att de är exakt två veckor kvar till UL fom idag. Galet vad tiden går fort den här graviditeten. Svårt att ta in att vi blir tvåbarns föräldrar i sommar, galet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback