resten av veckan

Hej onsdag! 


Om två timmar kommer Chrille hem från jobbet, sen jobbar han bara till 13 imorgon och sen går han på helg. Jag bara älskar hans jobbtider. Idag ska jag föreslå att vi åker och storhandlar. De ekar i kylen efter en vecka i fjällen. Så varför inte fördriva dagen med att åka till Nyköping och shoppa? 
Resterande dagar är bokade veckan ut. 
Imorgon, ja då är de äntligen dags för UL kl 15.00 i Nyköping. Mamma går tidigare från jobbet och kommer hit och är med Selma medan vi är iväg. Efter besöket så tar vi en fika på stan och shoppar bebisens första plagg. 
fredag skulle jag vilja städa och putsa fönsterna. När solen lyser in så ser man knappt ut av allt skit. På kvällen väntas tjejmiddag hos Jessica! 
lördag kommer Alexandra, Phille och Jollan hit på middag. Vädret lovar sol, blir de så, så är tanken att vi ska grilla. 
Sen kommer söndagen, då ska jag jobba. Fick ett pass mellan 7.40-15.00 bra ob pengar en söndag och får ändå komma hem skapligt, de tackar vi för! 

Ungefär så, ser veckan ut. 
Idag kliver vi in i vecka 20 också. Halvtid redan och magen växer i raketfart. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback