vårstäda

Vilken härlig dag vi haft! 

Selma har sen en tid tillbaka vaknat tidigare än hon brukar. Så vi gör numera morgon vid sju tiden. Imorse stog hon i sin säng redan vid sex och jag kände bara blä. En välling i sängen mellan mig och Chrille gjorde susen. Två timmar senare vaknade hon, tack för den. Jag fick sen ligga kvar och dra mig i sängen medan Chrille och Selma gick upp och dukade fram frukost. 

Efter frukost klädde vi på oss och gick ut och vårstädade och lekte på baksidan. 

Vi var ute i flera timmar och kom precis in, Chrille åkte till returen med skräp. De krattades löv och buskar klipptes ner. Nu är vi redo för ännu mer plusgrader sen kan man ställa dit utemöblerna, längtar. 
Vi grillade även korv till lunch, grilladkorv och potatissallad. De smakade sommar! 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka härliga bilder! Älskar våren 🌱

Svar: Tack :) jag med 👌🏻😍👏🏻
Linn

2017-03-24 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback