Vemdalen

Bilresan gick över förväntan. Pippi filmen gick i ett och Selma sa inte ett ljud under hela resan. Vi är choklade. Tog ändå sex timmar. 

Vi stannade på Sibylla och åt lunch och sen åkte vi vidare. Efter de trodde jag hon skulle protestera eftersom hon fick sträcka på benen men inte ens då. Tack för den 🙌🏻 

Stugan är så fin. Finns inget att klaga på, här kommer vi bo bra allihopa. 
Utanför finns en bastu, den lär invigas imorgon. 
Jag och mamma tog en liten kort promenad innan maten. Selma följde med i pulkan, de var tydligen så mysigt så hon somnade. 
Utanför vårt förnser så lyser skidbacken upp, så fint. Synd man inte kan åka denna gång, men de finns annat och göra men nu när man väl är här och ser backarna så ser de verkligen så härligt ut. Men jag ger mig inte ut med kulan eller mina knackiga ljumskar. 



Kommentarer
Postat av: Ida e

Gud vad mysigt ni ska ha de ❤

Svar: ❤️❤️
Linn

2017-03-12 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback