i brevlådan

Idag kom rolig post. En liten skötväska eller organizer som de så fint heter (fick för mig att de skulle va nödvändigt när man ska ha packning till två barn med en extra väska) I tisdags beställde jag även suflett och topplock, samt två dynor till vagnen. Så snart blir vagnen komplett. Ska även börja se över om de är något mer som ska köpas. Vagnen och alla tillbehör var ju den största utgiften. Så känns skönt att den nu är klar. Mycket finns som sagt, men ett par små saker vill jag handla.

Har redan börjat bunkra upp med små blöjor i stl 1, passar lixom en docka. 
De bästa med att vara gravid är att bona och förbereda inför den nya familjemedlemmens ankomst. Och nu är de faktiskt inte konstigt att börja förbereda med såna saker eller tvätta upp och se över kläder. Även om de är länge kvar så har jag faktiskt redan varit gravid i hela sex månader av nio. Så snart ska jag ta tag i den biten :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback