premiärbad och ny gravid vecka

Ja, vi fick verkligen försmak av sommaren idag. När Chrille kom hem från jobbet så fyllde han baljan med varmvatten och stoppade ner Selma. Ja, så varmt har de faktiskt varit idag. Över 20 grader på baksidan, så de blev ett premiärdopp. När vi torkat henne och på med morgonrock så hann jag knappt blinka innan hon hoppade i badet igen. 

Som Morran i Morran och Tobias "här ligger jag och spaar" med morgonrock, hatt och skor på. 
Nu är jag mätt på sol för idag och på mat också för den delen. Idag blev de pulledpork burgare och pommes till middag. Smygstartar helgen lite. Imorgon jobbar Chrille bara till 13.00 sen är han ledig veckan ut, att jag ska jobba på lördag är en annan femma. 

Här tröttar jag kanske ut er med ännu mer bilder från dagen 😅🤗

Jusde. Idag går vi in i vecka 26 också. Blir ibland påmind av min app med notiser som talar om vilken gravid vecka jag befinner mig i. Tiden går verkligen fort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback