snark

Igår undrar jag om jag slagit i huvudet? Jag kollade iprincip på hela hockey matchen. Har aldrig tidigare hänt då jag (tyvärr) inte är intresserad av att kolla på någon slags sport. Kors i taket så vaknade jag till liv på soffan efter en kort nap, och kollade straffarna med Chrille som höll på att krypa ur sitt eget skinn av spänning. Kul att Sverige vann såklart! 

Efter de sov man gott, dock inte Chrille. Jag vaknade kissnödig (i vanlig ordning) mitt i natten och ser att han inte ligger bredvid mig längre. Har människan gått upp i rök? Har han åkt och jobbat? Vad är klockan? Den vad ju 02 någonting så på jobbet var han inte. Utan han hade förflyttat sig till soffan. Anledning- jag har börjat snarka (igen) snarkade tydligen som en tok under förra graviditeten med, i slutet. Känns så okvinnligt, haha. Valrossen lixom. 
Idag är vi iaf trötta, Selma vaknade också där omkring, antingen av mina snarkningar hon med? Eller av att eksemen kliade på benen så hon fick sova mellan oss. Dock så är de sådär att sova med sitt barn. En bebis går bra men ett större barn, nej. Rätt var de är så fick jag en fot i ansiktet eller en spark här och där. Nu har jag lagt Selma för att sova middag, så såklart passar jag på att vila jag med. Sen får vi se vad den här dagen har att erbjuda. Om den ens kommer igång? Chrille slutar snart jobbet och vi har fortfarande pyjamas på, en sån dag helt enkelt. 

Igår jobbade jag ett par timmar, inann jag började passade jag på att springa in i några butiker. Kom hem med en ny kanna från Mio. Under dessa varma dagar så har de serverats en hel del saft och vatten. Jag tycker min plast kanna med rött handtag hade gjort sitt så köpte mig en finare variant som jag älskar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback