soliga dagar

Godmorgon! 


Igår blev de inget inlägg här, vilket inte hör till vanligheterna. Men när jag la huvudet på kudden så somnade jag på två röda, viket var skönt då Chrille jobbade natt. 
Gårdagen spenderade vi tillsammans med våra vänner. Började med en lång prommis med Ida och Maria. Senare mötte vi upp Jessica i lekparken och alla barnen fick leka av sig på ett eller annat vis. Vi var verkligen ute hela dagen. Vilket ännu en gång syntes på min snygga bonnabränna. På kvällen kom Ida och Malin över och snackade lite skit över köksbordet inann jag gick ner och sov. Ja, så hela dagen gick verkligen i ett. 
Nu ska vi upp och äta frukost, Chrille kommer hem tidigt från jobbet och vi ska ut på tomten och hänga, såna här dagar vill man verkligen ta vara på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback