de var inte igår ...

Vilken härlig känsla, den här känslan hade jag nästan glömt bort. Pratar om känslan efter att ha fått tagit ut sig på ett pass, duschat, ätit och sen få slå sig ner i soffan. 
Idag gick jag på mitt första spinningpass på över två år. Behöver jag nämna att de var fruktansvärt jobbigt? Men så skönt! Lutar åt att skaffa gymkort nämligen. Promenader i all ära, men egentiden på gymmet, komma hemifrån, svettas och träna är en härlig kombination. Tidigare var träning en stor del av mitt liv och de känns tråkigt att de ska försvinna helt bara för jag blivit mamma. Dock kommer de inte innefatta så mycket som innan men hoppas på att komma iväg på två till tre pass i veckan. 
Annars då?
Idag har vi haft Alexandra och hennes tjejer på besök. Blev en jätte mysig dag med lunch, promenad, lekparkshäng och fika. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null) (null)     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback