fredag

Nämen idag vaknade man upp med lite träningsvärk i axlarna, de var inte igår. 
Igår körde jag nämligen ett stepp pass, kombinerat med aerobic och lite styrka. Mitt andra och sista pass denna vecka. 
Igår var vi också i lekparken tillsammans med Ida och barnen, hade med oss fika. 

(null)

(null)

Jag älskar det här vädret som vi har nu. Snart ska jag ut igen. Carla är på väg hit och vi ska ut på promenad. 

Idag har vi varit på bvc med Vilma, eller hela familjen åkte upp. Chrille gick på helg igår så han fick följa med. De var dags för sprutor och jag tycker de är så jobbigt så han fick hålla i henne och jag tröstade sen. Kommer nog aldrig vänja mig fast än de är andra barnet, tur de går fort. 6,5 kilo väger min lilla, stora, goa underbara bebis just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback