Stolt över mig själv!

(null)

Igår fick jag mitt första diplom på viktväktarna. Strävar efter ett diplom till, nämligen -25 kg diplomet så 15 kg kvar tills dess. 
Igår hade jag gått ner exakt ett kilo sen förra veckan och alltså totalt -10kg sen start. Känns så skönt! 10 kg är mycket och de känns faktiskt, fick Bla på mig ett par jeans här om dagen som jag inte fick på mig innan viktväktarna. 

Idag är Chrille ledig och vi funderar på att åka och storhandla men får se om vi kommer iväg eller om vi bara är hemma.  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Wow! Men 25 kg låter jättemycket att gå ner, du är redan så fin!

Svar: Tack snälla vad gullig du är! De är mycket men har faktiskt så mycket kvar att gå ner efter graviditeten, om jag ska väga som jag gjorde innan. Längtar efter att kunna få på mig lite mer plagg i garderoben men är som sagt på rätt väg 😀
Linn

2017-11-23 @ 10:24:14
Postat av: Emma

Grym du är!!!!

Svar: Tack 😘😘😘
Linn

2017-11-23 @ 11:56:34
Postat av: Johanna kjol

Fan va grym du e!!! Väntar på att motivationen ska hitta hit också!😩

Svar: Tack! 😘 den kommer ska du se! Får väl bli nyårslöftet om inte tidigare, en klassiker 🎉👏🏻
Linn

2017-11-23 @ 13:22:09
Postat av: Idi

🙏🏻💎 bästa du. Pfffff 25 det räcker du e så fin

Svar: Haha! Tack detsamma men du känner till 😎👏🏻❤️
Linn

2017-11-23 @ 15:54:03
Postat av: Christin

Wow Linn, grattis och bra jobbat 🤗👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Svar: Tack snälla 😀😘😘
Linn

2017-11-23 @ 17:09:46
Postat av: Anna

Gud vad snabbt du rasar. Grymt bra jobbat. 👊🏼😊😘

Svar: Taaack ♥️👏🏻⭐️
Linn

2017-11-25 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback