Bokat

Nedräkningen kan börja! 

Vilma får nämligen fira sin 1 års dag lite anourlunda än vad kanske vanliga 1 åringar firas. Den 17 augusti 2018 åker vi till Kroatien, med hela min familj. Mamma, Tomas, lillebror, hans tjej och så mormor och morfar. Mamma fyller 50 år och ska firas i värmen. 
En vecka kommer att spenderas på markarska rivieran. Där gjorde jag och Chrille vår sista resa som icke föräldrar, nästa år åker vi tillbaka med två små. Denna gång till ett Bamehotell och inte lika mycket festande. Oj vad jag längtar. 
Hotellet är otroligt fint, så tackam över att få resa dit med hela familjen. 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Wow vad avis jag blir! Ser verkligen drömmigt ut!

Svar: Ja visst gör de 😄😍🙌🏻
Linn

2017-10-18 @ 20:46:38
Postat av: Ida w

Men guuud va underbart😍😍😍

Svar: Verkligen 😍😀😀😀☺️🤗
Linn

2017-10-18 @ 22:00:39
Postat av: Anna

Åå jag är också sugen! Kanske nästa höst. Den som väntar på något gott.. 😊

Svar: 🙏🏻😀🙌🏻😘❤️
Linn

2017-10-19 @ 20:25:27
Postat av: Ida

Jaaaaag vill meeed 😀

Svar: Hihi 😘🤜🏻👍🏻🙌🏻
Linn

2017-10-19 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback