en ny åkpåse och rensa garderober

Just nu sitter jag i soffan med en sovande bebis på mig, mysigt . 
Inväntar bachelor, men de är länge kvar men den som väntar på något gott. Typ så. Älskar bachelor haha. 
Idag har de inte hänt mycket alls hos oss inte. Tog oss ut på en mils runda, börjar nästan bli lite av en ny rutin nu. Hoppas den håller i sig, Selma gillar dessutom att åka vagn just nu och kan sitta still länge och somnar oftast en stund. Idag invigde vi dessutom hennes nya åkpåse. Den här är mycket längre än våra tidigare åkpåsar, vilket passar min två åring bra. Blev en rosa, fint ihop med de grå tycker jag :-) 
(null)

(null)

Nu ikväll har jag rensat ut lite kläder i bådas garderober, främst Selmas. Blommiga klänningar känns längre inte så aktuellt. Korta tights och kläder i stl 80 har helt klart gjort sitt. Även hos Vilma rensade jag ut allt i stl 50 har hon någonsin varit en 50? Haha tror inte de. Trotts att jag rensat är garderoberna fyllda, så inga nya kläder behövs just nu. Punkt. 
(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Idis

Önskar min garderob var sådär uppdaterad 😀☝🏻❤️

Svar: Jag med 😂😂
Linn

2017-10-24 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback