första dagen

Dag 1 som Viktväktare. 

Jag har ju varit medlem förut så egentligen är de inget nytt men de är ändå en kontrast mot hur jag "levde" nyss. 
Tack vare amningen får jag nästan dubbelt så mycket points än sist jag körde. Så de betyder att jag kan äta mer eller "godare" enklare blir de iaf. 
Hittills har dagen sett ut såhär. 

Blev nyss så galet sötsugen, så stekte på lite bananpannka. Blev vaniljkvarg med bär till de. Stod i affen igår och sneglade på skummgodiset, just de godiset är viktväktar vänligt men avtog ändå. Måste klara en dag utan socker, helst fler. Är som bekant så galet socker beroende just nu... 


Kommentarer
Postat av: Ida

Helt galet va sötsugen man bli under amningen 😅😅🙊

Svar: Ja helt galet ... 😂🙄😫👆🏻
Linn

2017-10-05 @ 21:13:48
Postat av: Amnings mamman

Behovet av socker var så extremt vid amning i kombination med dålig sömn För mig så vaknade på natten och var sötsugen =-P

2017-10-06 @ 20:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback