nöjd

Det är inte ofta jag lägger ut bilder på mig själv. Kan lixom räkna dom gångerna på en hand, men här har ni lite bilder på håret.

Den första bilden är då före bilden innan jag slingat och klippt mig. 

(null)
(null)
(null)
Tummen upp i bilen. Så nöjd blev jag och skickade bilen till mamma som betalade kalaset. Fick som födelsedagspresent förut.
Tidigare idag var även överhåret i tofsen mörkt och bara längderna ljusa. Så skönt att ha allt jämnt nu, eftesom jag alltid har uppsatt. 

Nu ska jag sova. Vilma har sovit sen kl 20.00 alltså i 3,5 timma nu och jag är i chock. Lär väl vakna snart och de är dags att mata, men hoppas inte. Haha. 
Gondnatt! 

Kommentarer
Postat av: Christin

Supersnyggt👌🏼👌🏼👌🏼😍

Svar: Tack 🤗😘
Linn

2017-11-01 @ 06:33:00
Postat av: Ida

En riktig Fräsching 😀

Svar: Du är en fräsning 🤜🏻
Linn

2017-11-01 @ 13:50:55
Postat av: Anna

Super fin är du! Hot mama! 😍😘

Svar: 😘😘
Linn

2017-11-02 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback