nöjd

Kom hem för en liten stund sen från ett viktväktarmöte. Idag visade vågen -1.8 kg så på två veckor har jag tappat 3.7 kg och jag är nöjd. 

Målet med viktväktarna var att gå ner 20 kg så nu har jag ungefär 16 kg kvar. Helst mer såklart, men försöker vara realistisk. Målet vill jag nå till resan, såklart tidigare men som sagt. Resan är en jätte bra sporre till att nå mitt mål och jag har god tid på mig eftersom de är långt tills dess. 

Dagens frukost blev en omelett sen gav jag mig ut på ungefär en mils promenad med Maria. Nu ska jag snart öppna chips påsen, japp man får ändå äta chips, ibland. 


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Omg ska du gå ner 20 kg! Du kommer ju försvinna 🙈Tyckte du hade gått ner mkt redan ist vi sågs, då hade du inte ens börjat m Viktväktarna! ☺️ Du är så duktig verkligen! Skriv gärna bra tips på mat osv som är bra! 😍❤️

Svar: Haha snäll du är! Men om ja lyckas, så skulle jag väga lika mycket som ja gjorde efter Selma. Och 5kg mer än vad jag gjorde innan jag fick barn, så de är ingen dröm siffra utan typ ”då får jag på mig mina kläder siffra” haha 😘🤜🏻
Linn

2017-10-18 @ 21:18:10
Postat av: Ida

Så jävla grym du är 🙌🏻❤️

Svar: ❤️😘
Linn

2017-10-19 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback