nu ska jag bli fin

Hej på er! 

Just nu sitter den här morsan i en frisörstol i Södertälje. Så skönt att få bli fin i håret, ni anar inte. Utväxten täckte typ halva huvudet och inte nog med att jag får bli fin, så är de så skönt att bara få sitta här haha. 

Den här veckan ser jag iaf fram emot, gårdagen gick fort. Vi spenderade hela dagen på öppna förskolan och idag hann jag med en promenad, åka och få däcken bytta på verkstaden och nu sitter jag här. 
Annars jobbar Chrille sin sista dag imorgon ett par timmar innan han går på lång helg. Imorgon är de föresten dags för efterkontroll hos min barnmorska, tänk att Vilma redan är 2,5 månad gammal. Blir mörkrädd. 

Här om dagen låg föresten ett par jätte fina strumpbyxor i brevlådan. Tror jag betalade typ 9kr för dom, från Wish och dom kändes tjocka och rejäla. Så dom kan jag tipsa om, i brist på andra bilder. Sen kommer iaf en före och efterbild på håret. 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback