torsdag

Idag somnade båda barnen i vagnen innan jag ens hann rulla ut den från hallen. Sen gick vi vår långpromenad. Fick sällskap en bit av Maria och Molly. Sen matade vi ankorna och handlade lite och så avslutade vi i lekparken och fikade lite. När vi var hemma var vi ganska kalla, så då spolade jag upp ett varmt bad. Ett försök till att jag och Selma skulle bada och Vilma sitta i babysittern precis intill. Slutade efter en stund med att vi badade alla tre. Vilma kände sig kanske utanför (skämt och sido) och jag kände mig lite av en super mamma men de gick bra att bada med en bebis och en två åring. Vilma har blivit så stadig i huvudet nu och håller upp de helt själv, lite vinligt är de kanske men hon är en stark tjej. 
Idag jobbar Chrille natt och jag och Vilma ska snart ner och lägga oss. 
Imorgon står storhandling på schemat och i vanlig ordning älskar jag att storhandla och fylla på köket här hemma. Men denna storhandlig får jag nog blunda när jag går förbi godishyllan och lite andra hyllor också för den delen. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback