blandat ...

Och så var de det här med bloggen? 

Ska jag kanske sluta blogga?
Är min bloggtid slut nu? Jag har ju faktiskt skrivit i denna blogg sen 2006 alltså i över tio år. Nej, jag kan ju inte bara sluta. Men de är inte alls så kul att skriva just nu men jag gör de ändå. Känns dock inte som att tiden räcker till och inspirationen är lika med noll, men kanske blir de roligt snart igen? 
Nu bjuder jag på blandade bilder från dagen. 

Idag kom mamma över och hälsade på oss. Jag passade på att rulla chokladbollar till morgondagens kalas. Vi lunchade och gick till lekparken, sen till affären och hämtade ut ett paket och så hem igen. I paketet hämtade jag ut en Miffy lampa, en kopia från Wish. Så nöjd. Själv ser jag ingen skillnad från originalet, älskar även att man kan dimmra den så den kan användas som nattlampa. 

Tusenkronor "sparade" jag om man jämför mot originalet. Vad mer? Jo jag har blåst ballonger och förberett inför morgondagen, eftersom Chrille jobbar natt och inte kommer hem förns imorgonbitti så har vi gjort de mesta innan. 
Och för att utgå från bilderna så kan jag även skriva att två nya tavlor har kommit upp, två födelsetavlor. En på varje barn såklart. Måste även byta ut några av alla bilder på Selma, så även Vilma får pryda våra väggar. 
Och slutligen, Selma med två toffsar, lilla Pippi lixom. Skulle bara testa på kul, men de gick ju faktiskt att skrapa ihop lite hår även till två små toffsar. 

Nu spenderar jag föresten min andra kväll själv utan Chrille. Igår jobbade han hela dagen och idag även natten. Något har hänt med Vilma, passande nu när jag haft långa dagar med båda. Hon har blivit mer tillfreds, hon har somnat själv både här och där när jag lagt ifrån mig henne. Så skönt och sån skillnad från för bara några dagar sen. Hon sover även i största del själv i sängen nu (babynest) och inte på mig. Bara de att slippa sitta och sova med bebisen på bröstet, de är skönt. 
Nu blev det här ett långt inlägg ändå, fanns visst lite att skriva. 


Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Sluta inte! För din egen skull! Det är ju så härligt att gå tillbaka och titta och läsa! Jag bloggar mer eller mindre i perioder. Kommer nog aldrig sluta men att känna pressen får en skippa. Det är bara dumheter ;) Sen skriver jag i en sådan där 10-årsdagbok om kvällarna med. Det är också kul att ha och lite mer privat än en blogg. Är bara tre rader varje dag så gäller att skriva det en tycker varit viktigast den dagen :) Tips :)

Svar: Oj. Dagbok på de. Bra jobbart för de är ju så kul att gå tillbaka somsagt :-) ibland vet jag knappt vad jag gjorde igår därför är de ännu roligare att gå tillbaka i arkiven och blicka tillbaka dagar, månader och år 😀
Linn

Postat av: Marre

Nääää inte sluta blogga!! Mvh ditt största blogg-fan ♥️

Svar: En av mina bästa bloggläsare 😍👆🏻😂🙌🏻❤️
Linn

2017-10-01 @ 13:46:24
Postat av: Emelie

Hej, hittade hit i jakten på en Miffy-lampa, vad fin den du fått tag i var 😍 Har du kvar länken och skulle vilja dela med dig av den? Tack på förhand 🙏🏼

Svar: Tack 😀
Har dock inte någon länk kvar...
hoppas du hittar den 🤗
Linn

2017-12-25 @ 01:37:34
Postat av: Emelie

Okej ☺️ Minns du på ett ungefär vad du betalade? 😍

Svar: Sök på rabbit lamp. Butik Jane’s box. 355kr samt 93kr frakt. (Kollade upp min orderhistorik) så då stämmer de på vad jag betalade också. Strax under 500kr 😀
Linn

2017-12-25 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback