fre

Idag tog jag min längsta promenad på evigheter, så skönt att promenera. Även om jag ville ta en taxi hem sista biten, fick så ont i ryggen av något anledning. Så njöt jag ändå, då jag blev så stilla sittande under sista delen av graviditeten, så är de underbart att vara ute och röra lite på sig igen. 


Utöver de, så har vi haft våra vänner Nico och Pernilla över på middag. 
De blev en lyckad kväll och nu är de dags att sova. Imorgon är de dags för kräftskiva hos Ida, ska bli kul att träffa alla nu och skåla i ett glas vin.

Idag bjöds de på något enkelt men så gott, ceasar sallad med grillad kyckling. Ost, kex och godis efter de, de ska va gott och leva helt enkelt. Men snart, eller ganska snart, är de dags att börja på vikt väktarna igen. Men tills dess varvar jag min amning med lite choklad i soffan, de går lixom hand i hand. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback