kräftskiva

Nu är klockan lunchtid och nu vaknar jag. Igår var de kräftskiva hos Ida och Jim och sent blev de, vi var hemma vid 02. Vilma sov sig igenom hela skivan och ville vara vaken lagom tills vi kom hem och en annan ville sova. Så de blev inte många timmar med sömn jag skrapade ihop inatt inann de blev morgon igen. Så jag skickade tillslut upp Chrille med båda barnen och stängde sovrumsdörren. Han har gett ersättning och nu är de bröstmjölks läckage över mitt linne om man säger så.

Men nu är jag utvilad och ska upp och äta sen frukost, så himla skönt. 
Senare idag kommer mamma och min lillebror över, så de är de som händer idag. 

Titta så fint de hade ordnat och bordet var fullt med massa gott, även för en som
inte ens äter kräftor. De var härligt att få sitta uppe med sina vänner och smutta på ett glas vin och inte vara gravid lixom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback