ut med de gamla & in med de nya

Fredagkväll och vi har nyss kollat klart på fångarna på fortet som riktiga svenne bananer. Slänger in handduken snart känner jag, ladda batterierna inför morgondagens heldag med båda barnen helt enkelt. 

Den här fredagen bjöd på ett besök på öppnaförskolan imorse. Redan vid 09 var vi på plats alla fyra. Selma fick leka av sig ordentligt innan vi åkte hem och hon skulle sova middag. Annars så har jag lyckats både sälja av och shoppa en ny lampa idag. Nu har jag nytt ut alla taklampor på övervåningen inom ett år eller mindre. Snacka om att jag tröttnar fort, men sån är jag och därför är de bra att kunna sälja av de gamla innan man köper de nya. 

Nu inväntar jag alltså denna lampa till köket, hoppas den blir bra.
Har även köpt och fått upp nya gardiner till köket och Chrille har höjt gardinstången, nu ska jag bara köpa ytterligare två nya lampor, sen är jag nog nöjd... frågan är bara hur länge ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback