bra slut på veckan

Hej på er! 

Igår åkte jag och jobbade en stund, under tiden var dom andra på kalas. 
Innan jobbet var vi in en stund på Mio och kikade, blev kära i en soffa som var alldeles för dyr. Tänk om man var miljonär, att ha obegränsat med pengar. Just de skulle jag vilja ha nu. I samband med flytten så finns de så mycket jag vill köpa. Jag vill lixom inte ens ta med mig våra gamla matlådor, fula handdukar osv. Vill ta med mig allt nytt men allt kostar ju också såklart. Stort som smått. 

Idag var vi på plats igen i nya bostaden. Mamma var över så hon var såklart nyfiken på insidan. Vi hade köpt med oss lite att äta från Ica så satte oss på golvet och fikade i ekot. 
Innan dess var vi på badhuset med barnen och badade. Så uppskattat av båda två! 

(null)

(null)

(null)

Två saker jag måste skriva ner här i bloggen. 
Sak nr 1. Här om dagen kryper Selma upp bredvid mig i soffan och säger för första gången. 
Älskar dig, mamma! 
Åh vilken känsla. Visst att hon säger tillbaka när vi säger "älskar dig" så kontrar hon tillbaka med "älskar dig" men denna gång kändes de som att hon visste precis vad de innebar och de kom direkt från hjärtat. 

Sak nr 2. 
Natten som var, var första gången Vilma sov en hel natt i sin säng i deras rum. 
La ner henne igårkväll kl 21 och hämtade henne 06 imorse och vi sov vidare hela familjen till 8.30. SÅ skönt! 
Dock var jag inne och pillade in nappen vid ett tillfälle inatt, men nu kör vi igen. När Selma var åtta månader så började vi att lägga henne i eget rum, så nu kör vi på samma spår med lIllesyster och hoppas de kommer fungera lika smidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback