helgen

(null)

(null)

(null)

Vinken mysig helg vi fick. Mamma var som sagt över. I lördags satt vi uppe i soffan, åt frukt och choklad, drack vin och checkade ut vid 01. De är kvalitetstid! Innan dess så spenderade vi dagen utomhus, var i lekparken och så åt vi en räkmacka nere på fiket i centrum. 
Igår så följde vi med hem till henne, åt middag och inväntade sen Chrille som kom direkt från Gotland. 
Dagarna utan honom hemma gick förvånadsvärt fort. Vi hade massa att och så fint väder på de så vi hann knappt sakna honom här hemma. På tal om väder. Kikade precis i väderappen, på Tors- fre ska vi få 21 grader varmt. Hoppar vi över våren även i år och går direkt in på sommaren? Då ska jag se till att ha köpt ny solskyddsfaktor att smörja barnen med. 

Idag ser jag fram emot att bara få vara hemma, har lite saker jag behöver ta tag i så mer om de sen. Nu ska jag snart sätta på dagens första maskin, lär bli en del idag. 
Behövder åka och få däcken bytta också egentligen... jaja vi får se vad jag hinner med. 

Hoppas ni får en fin måndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback