ljushuvud

(null)

(null)

Titta jag är blond igen, jippi! 
Nyss var en tredjedel av huvudet mörkt och resten gult. 
Köpte slingmedel när vi storhandlade för hela 40kr och satte på en slinghetta och gjorde själv. De är alltid en chansning att mixa själv med håret men jag blev toknöjd. 
Fick mycket slingor från botten och håret blev som sagt ljut igen och inte gult. Betydligt billigare än ett frisörbesök och nu står jag ut med håret ett tag till, tills jag sätter mig i frisörstolen.

(null)

(null)

(null)

Dagens alla måltider såg ut såhär. 
Jag valde att inte gå till viktväktarna och väga mig idag. Vet att jag gått upp under påsk, så orkade inte fejsa de såhär i sluttampen. Dumt kan tyckas men nu jag fortsätter att vara en viktväktare igen ända fram till slutet. De är planen iaf, nu ska den bara fullföljas!


Kommentarer
Postat av: Id

Håret 😍

Svar: 😘😘😘
Linn

2018-04-07 @ 12:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback