syskon

(null)

(null)

Såhär ser de ut hos oss varje morgon. Selma drar ut alla leksaker och Vilma badar i dom och är helnöjd. Säger de igen, älskar att Vilma sitter nu. Dom har även börjat leka med varandra och visar sort intresse för varandra. Just nu sitter dom i ett tält i vardagsrummet fullt med leksaker och vi behöver inte ens kolla till dom. Dom roar sig själva och Vilma kan även åla sig ut om hon får nog. 
Syskoninspo är vad ja kallar de och jag njuter :-) 

Idag har vi vart i lekparken hela dagen. Tog en sväng ner till vår stora lekpark i centrum med Ida och barnen tidigare idag. Där nere var även Tess och hennes dotter. 
När vi kom hem var de middagsdags och vi hade tydligen lite energi kvar, för då gick vi ut igen efter vi ätit.Tog med oss sandleksakerna och satte oss vid vår lilla lekpark. Snart är de läggdags och jag hoppas att barnen sover gott efter massa friskluft och lite sömn. Chrille tittar hockey och jag tänkte lägga mig i ett bad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback