home sweet home

Nu är vi hemma igen i ett regnigt Sverige. 
Trötta är vi då klockan ringde 04.30 imorse och de var dags att lämna hotellet. 
Skönt med tidig hemgång dock. Då hann man hem och tvätta, äta middag, städa och packa upp allt innan läggdags. 

Resan har i varje fall varit helt underbar. Njöt av varje minut av att få spendera en hel vecka i fina Kroatien tillsamman med hela min familj. 

Här kommer en sista bildbomb. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår fyllde mamma 50 år och vi tjejer (jag, mamma, mormor och lillebrors tjej Alexandra) gick iväg på dagen för en massage. Den var helt fantastiskt. Alla var så nöjda. Vi åt sen på favorit restaurangen på kvällen och där blev de lite present öppning och sång. Chrille stod för den finaste presenten, hehe.

Alla sover här hemma utom jag, kollar på Wahlgrens värld (älskar de programet). Sen ska man väl försöka ta igen lite sömn. Imorgon är man tillbaka till vardagen igen. Åka och storhandla står på schemat samt att vika in all tvätt och fortsätta låta maskinen gå varm. 
Tänk föresten att på tisdag börjar S förskola, efter nästan 3 år hemma med mig, varje dag. 
Hon är så taggad och även mamman är redo. Vi mjukstartar dock med 15 timmars vecka så de känns bra ;-) 
Mysigt med lite egentid med bara Vilma också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback