inhandlat

Tänk att vi har en tjej som ska börja på förskola väldigt snart. Därför förbereder jag genom att ha beställt hem namnlappar och namnar de jag kommer åt. 

Diverse plagg, främst ytterkläder och skor är inhandlade. Idag kompliterade jag med underställ och en varm fleece tröja eller nån luddig än iaf. Inte för att det är aktuellt nu i början så ska det ju ändå inhandlas. Så jag passade på idag medan jag var i Nyköping, skulle iväg för att köpa en fotpall (leksaksförvaring) och så sprang jag in på stadium för att handla de sista osv. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Galonvantarna och mössan köpte jag på Ica maxi sist vi var där, Maxi kan verkligen överraska ibland vad det gäller kläder. 

Det var riktigt välbehövligt att få komma hemifrån en stund idag, efter flera dagar bara inne. 

Såhär blev det i vardagsrummet föresten. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Nu hamnar såklart inte bilderna i ordning men bort med korgarna helt enkelt. Detta blev både praktiskt och snyggt. En till sittplats och så dold förvaring på de, sånt gillar jag! 


Kommentarer
Postat av: Id

Bästa pallen blev så fint!

Svar: Jaaa 😍🙌🏻
Linn

2018-08-17 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback