torsdag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag tog vi en finpromenad till affären med dockvagnen. 
Stannade på leksaksaffären och köpte två presenter till Vilma, hon fyller ju snart ett år (hjälp). Har beställt två saker tidigare också, så hon får lite att öppna :-) 
En isglass utanför Ica sen gick vi till lekparken. 
Somnade på soffan efter Ernst och nu ligger jag i sängen, känns något svalare ikväll, tack och lov! 

(null)

Idag gjorde jag ännu mer slingor i håret. Slingade ju mig själv i samband med att jag klippte mig nyss men ville bli lite ljusare. Blev jätte bra tyckte jag. Så glad över att de faktiskt blir så bra att göra på mig själv. Går fort och är billigt. Svårt att fånga på bild, är en kallare ton i verkligheten. 

Den här bilden som jag skickade till Ida, den ger mer rättvisa på själva färgen.
(null)

Idag anlände också vår nya kran (blandare) på posten och imorgon ska vi titta på kakel till köket. Ska bli jätte kul, har en bild i huvudet hur jag vill ha de, får se vad vi hittar. Godnatt på er! 

(null)

PS. Mitt återkommande, avskavda nagellack ska jag ta bort imorgon. Köpte aceton idag men kom visst inte så långt hehe. Jag är allergisk mot avskavt lack men är samtidigt för lat för att göra något åt saken många gånger... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback