30

(null)

Idag är ingen vanlig dag utan idag är de Chrilles 30 års dag! 

Jag kan knappt tro att han fyllt 30 år. Vi börjar verkligen bli gamla. Snart har vi dessutom varit ett par i 11 år. Träffade honom när jag var 16 och han 18. Och idag blev han 30, ingen ungdom längre men en underbar pappa och värdens bästa kille. 

Imorse sjöng jag och Selma för honom och gav paket på sängen. 
Av mig fick han en hotell övernattning i Stockholm jag bokat in i Maj, samt ett förkläde i skinn. Han har tjatat om ett sånt förkläde alldeles för länge nu. 
Ser föresten redan fram emot hotell övernattningen. Egentid på tu man hand, middag, förhoppningsvis lite shopping, gå ut och ta en drink, sovmorgon och en hotellfrukost på de. En sån dag behöver vi småbarns päron. 

Hur som. Resten av dagen har jag smugit lite på tå. Sädat, handlat tårta som jag sen la ut på altan så han inte skulle hitta den i kylskåpet och så vidare. 
Vid 17 tiden stod min mamma, Tomas samt min mormor och morfar utanför dörren och sjöng. Som en överaskning! 
Med sig hade dom thaimat, öl och vin. Efter middagen fikade vi och han öppnade ytterligare lite födelsedags presenter.
De är faktiskt kul att överaska och han blev jätte glad. 

Nu ligger vi i sängen och de är dags att sova. Har en liten intill som har haft feber till och från sen inatt. Antar att de är tänder på G. Känns verkligen som de. 

För er intresserade så kan jag även dela med mig av min viktnedgång. Eftersom jag gjor de varje vecka sen start i oktober, så fortsätter jag tills jag är i mål. 
Jag bloggade ju aldrig igår och då var de dags för viktväktarna igen och blev riktigt snopen när vågen visade -1.1 kg. Hade inte räknat med ett sånt bra resultat eftesom de gick så bra förra veckan. Hittills en total viktminskning på -17.9kg. Mitt mål tills nästa onsdag är -0.1kg för då passerar jag -18kg och får min 6e stjärna i boken. Haha. Små delmål måste man ju ha. Man får alltså stjärnor för var 3e kilo man går ner. 

(null)

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Alltså Linn 18 kg 😳 Det är hu sjuuukt! VArt satt de lixom! Sååå duktig 😍❤️

Svar: Tack snälla ❤️🤗
Haha, de satt där... ja lovar 🤣
Linn

2018-02-04 @ 08:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback