all in

Hej på er! 

Nu är vi människor igen efter lördagens fest. Vi var hemma 06.00. Aldrig varit uppe så länge. Igår var man tröttare än tröttast och kunde inte ligga på soffan och sova, utan man var ju fortfarande mamma och hade så mycket att ta i tu med efter gårdagen. Men de gjorde mig inget, för hade så kul. Dansade till 04 på morgonen. Festar ju aldrig längre och nu fick man så man teg. 
De var så kul att få träffa alla och alla hade verkligen gått all in på sina outfits (maskerad fest med tema: yrken) så kul att se. 
Var inte duktig med kameran så därför finns de inte så mycket bilder. 
(null)

(null)

Vi har dock så galet mycket alkohol kvar att vi skulle kunna ha en till fest. Haha. 

Idag har vi städat ur de sista i lokalen och hämtat lite saker hos mamma. Så nu är allt på sin plats igen, de känns skönt :-) 
Imorgon "börjar livet" igen med allt vad de innebär. Idag köpte jag nämligen godis och har inte alls tänkt på vad jag stoppat i mig under tre dagar, de får man väl snart sota för. Men imorgon tänkte jag besöka de där gymmet som man signat upp sig på. Inga ursäkter var de ja! 

Snart ska barnet läggas, skulle kunna tänka mig att krypa ner i sängen och kolla på en film. Ladda inför morgondagen. Då kommer nämligen Lucas och Maja på morgonkvisten, Ida ska till tandläkaren så jag får testa på livet som ensamstående fyrbarnsmamma haha. 

Kommentarer
Postat av: Idaaaa

Tack för hjälpen idag de där grejade du ju utan problem, förvänta dej mer passning ;) moahaha

Svar: Sååååklart 😆🙋🏼‍♀️💙
Linn

2018-02-13 @ 22:49:50
Postat av: Li

Ni får slå till med bröllop innan bäst före datum på ölen går ut 🙈

Svar: Haha den går ut i september så tror inte de 😂 vi gav bort ca 150 öl till nära och kära så de inte går till spillo 😎🍻
Linn

2018-02-15 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback