Garderobsrensning, viktnedgång och första tanden

En onsdag i livet har passerat. 
Typ så känns de nu. En mammaledig dag hemma med mina två. Vi har tvättat, läst böcker och rensat garderober. Ut med de utväxla och in med de större storlekarna, i Vilmas garderob alltså. 
De är så praktiskt att bara gå in i garderoben, hämta Selmas urvuxna kläder och sen fylla på med nya storlekar hos Vilma. Som numera är en 68a. 
I Selmas garderob sinade dock plaggen bara, längtar efter att få fylla på med nya vår och sommarkläder till henne sen. Men just nu sliter vi på de som finns. 
Idag har jag även badat båda två efter en smoothie mellis. Hur skönt var de inte att göra en smoothie som mättade alla tre magar? 
Vilma börjar bli stor nu helt enkelt. Så de passade oss alla. 
Idag var jag föresten och vägde mig på viktväktarna. Var inte där förra onsdagen så -1kg på två veckor blev de nu. Jag är nöjd! Var beredd för mitt första plus med tanke på både de ena och de andra men ett helt kilo blev de ändå. Nu har jag snart gått ner 20kg men -19.5 står vågen på just nu. Så tills nästa onsdag hoppas vi på minst 0.5kg sen så är jag på dom är fantastiska -20. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Här om dagen ploppade de första lilla riskonet ut på denna gladfis, tand nummer två känner man redan är på väg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback