hej på er

Nej vad tråkigt de är när man skrivit ett långt inlägg och allt försvinner. 

Därför kommer inte detta bli hälften så långt eller hälften så bra. Men dags att skriva någon rad. 

Igår var de alla hjärtansdag och även vår årsdag. I elva år har vi hängt ihop nu <3. 
De var även viktväktarna som jag missade för första gången sen start i oktober. Skickade iväg Chrille på att handla en sak efter jobbet så tiden drog iväg. 
Tacosen stod på bordet tills han kom hem, vi fikade på te och choklad på kvällen och jag fick en stor bukett med tulpaner. 
Igår gick dock mest vår vakna tid åt att fixa med vår nya inredning. En ny taklampa och fåtölj kom på plats. Under veckans gång har jag sålt av lite saker här hemma. En råttiningfåtölj, spegel samt lampor. Sånt som jag tröttnat på och hittat i garaget. Perfekt att nån annan får ta användning för de och jag får in lite bidragande pengar till mina nya köp. Visar under dagen. 

Nu är de dags att gå upp och äta frukost. Idag är Chrille ledig. Vi har inga planer än så länge. Jag ska iaf gå på stepp med Ida ikväll, de ska bli så skönt att äntligen få komma igång! 

(null)

(null)

Igår var föresten Ida, barnen och Malin förbi. 
Selma oc Maja hade kul o den stora kartongen som fåtöljen kom levererad i. 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback