lördag

(null)

(null)

(null)

Idag hade jag två små "naken fisar" som rullade runt på golvet medan jag lagade mat. Lät brasan gå varm hela dagen, så kläderna åkte av. Blev visst bastu där uppe idag. 

Hej på er föresten! 
En ensam lördag med barnen har passerat. Hade nästan lite ångest över just den här dagen eftersom att Vilma varit så febrig och tjinkig de senaste två dagarna. Hon började nästan att gråta bara man tog eller tittade på henne, inte mycket som har funkat. Idag var hon dock feberfri och sitt vanliga jag igen. Tack ocj lov :-) dagen har gått fort, fast än vi inte gjort något. Tog en promenad efter frukost på 1.5 timma. Vi har tittat på massa filmer, badat badkar och nu ligger vi i sängen alla tre. 
Detta blir Chrilles näst sista jobbnatt någonsin, sista passet på tisdag nästa vecka. Så skönt :-) 
Imorgonbitti är han hemma igen och strax där efter kommer även mamma över. Men nu blir de tidig kväll för mig. Ska sova gott mellan mina två små. Så mysigt att ha dom här, en på vardera sida! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback