miss

(null)

(null)

Var sådär lagom glad på mig själv imorse. När alla tre var påpälsade och klara, barnen i vagnen och skötväskan packad skulle jag bara dubbelkolla almanackan. Hade såklart tagit fel på både tid och dag. De var jag som skulle till barnmorskan idag, inte Vilma till bvc. De var även försent och min tid var förbi. Ringde och hade tur, snäll barnmorska som gav mig ny tid redan på fredag och debiterade mig inte med 400kr för uteblivet besök. 

Eftersom vi var redo för att gå ut så kändes de onödigt att inte göra de, när alla kläder äntligen var på. 
Gick till Ica och postade lite saker jag sålt av. Vidare till lekparken på Selmas begäran, vi hade tur med vädret till en början. När båda barnen satt i vagnen igen tänkte jag att vi går till Hemköp (som ligger en bit bort) så får jag en promenad, barnen får sova och jag skulle handla. Ångrade mig ganska fort när snön yrde och slog mig i facet. 
Väl hemma har brasan gått varm och jag har hinkat te, de behövdes efter en förmiddag utomhus. 

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback